בואו, חלקו איתנו את הגביע שלנו. זהו אור פנינים, שאינו מתייחס לכמות האור בתוך הגביע או לאיכות הברק שלו. המהות היא שיתוף, אתה רואה, זהו הזהב האמיתי של פנינה



קבוצת שפת האור ישראל בפייסבוק

יום חמישי, 27 במאי 2010

טליה טל על 2012 דרך אסטרולוגיה

התאריך 21.12.2012 מבחינה אסטרולוגית

מאת טליה טל
שנה בעלת התעניינות גלובלית מרובה, קיים מידע רב ממגוון כיוונים ודתות שעוסקים בנושא.

לוח המאיה המסתיים בתאריך- 21.12.2012 , הינו לוח בן 6,000 שנה.

במקורות רבים אחרים מדברים על סיומו של עידן ותחילתו של עידן אחר.

את ההתבוננות שלנו נערוך דרך מפה אסטרולוגית של התאריך 21.12.2012 בשעה 11:11 , במיקום קו גרינץ' - קו אורך 0. זוהי מפה הליוצנטרית (מפה שבמרכזה השמש).
במהלך השנה השמש משתקפת דרך מזל אחר בכל חודש, מכיוון שהיא מבטאת את סיבוב כדור הארץ סביב השמש.

קיים גם סיבוב גדול יותר בן 12,000 שנה, שנה זו היא מהלכה של מערכת השמש, כולה סביב מערכת השמש המרכזית.

למעשה לפי התפישה האסטרולוגית היו 12 כוכבי לכת במערכת השמש שלנו ונותרו 11. (אחד התפוצץ כתוצאה מפגישה עם הכוכב ניבירו, כוכב ממערכת שמש אחרת ונוצרה ממנו חגורת אסטרואידים).

על כן כל מערכת השמש שלנו מסתובבת סביב שמש מרכזית, (מופיע בספר "התוכנית הפליאדית" ).

חגורת הסימנים מורכבת מקונסטלציות של כוכבי שבת – כוכבים שזזים כמעלה 1 כל שבעים ושתיים שנה. ניתן לראותם מכל מקום על פני כדו"א ומכל מקום בגלקסיה.

גם השנה הגדולה "השנה הקוסמית" מחולקת לעידנים- כל עידן נמשך כ- 2,300 שנים ארציות.

השנה האסטרולוגית מתחילה ב- 21.3 בכל שנה (יום השוויון) שם מתחיל מזל טלה. זמן זה נקרא "אינגריס האביב" – כניסת האביב (או נקודת 0 בטלה-( AP. הסתיו נכנס במעלה '0 ' במזל מאזניים.

השנה הגדולה מתחילה הפוך. התחילה בעידן גדי והלכה הפוך לצד השני.
עידן העקרב היה עידן למוריה.
בעידן מאזניים הייתה את עלייתה של אטלנטיס.

בעידן הבתולה והאריה היה עידן העלייה של מצריים. (אנשים עם פני האריה – סריאנים מכוכב סריוס, עוד ישויות מכוכב זה הם דמויי הלווייתנים. –נקרא גם כוכב הכלב. שייך גם לכוכבים הסטאטיים, כוכבי השבת). העידן של המצרים נמשך עד עידן השור- תקופת הפירמידות.

בעידן הטלה הייתה יציאת מצריים. עמוד האש מסמל את הטלה והוא המעבוראי – זה שמעביר פאזה.

העידנים מעט מתערבבים אחד בשני. יש הסבורים שעידן הדלי כבר נכנס וחלק אומרים שהוא עוד בפתח.

עידן הדגים היה עידנו של ישוע, מוות על קידוש השם, אך גם הרבה חושך, עידן של מלחמות דת, מסעי הצלב, הכיבוש האיסלמי, עידן ימי הביניים. מורים מוארים וחיבור ראשוני לקהילה.

עידן הדלי – סרוויס לקהילה (שרות) הבנה שאני חלק ממשהו גדול, יחד עם אינדיווידואליות מאוד גדולה. כולם שווים ואני אחד עם כולם.

ביוגה ובוודות מדברים על ארבע יוגות שמקבילות לשנים האסטרולוגיות, וכמו כן מזכירות גם את זמן המאיה. ישנה שנה גדולה של 26 שנים רגילות. Yuga – הינה כל תקופה.

הפריהליון – המקום הקרוב ביותר לשמש המרכזית, 0' מעלות בטלה.

האפהליון – המקום הרחוק ביותר מן השמש המרכזית , 0' במאזניים.

כשמערכת השמש שלנו מצויה בפריהליון, הנקודה הקרובה ביותר לשמש המרכזית, ישנה נאורות והבנה אבסטרקטית של האלוהות , לעומת זאת, כאשר מערכת השמש שלנו יוצאת אל הלילה הגלקטי, מתרחקת מן השמש המרכזית, ומתקרבת לאפהליון , התודעה האנושית הופכת להיות מצומצמת יותר ותופשת רק את הדברים המוחשיים ביותר ברובד החומר והפיזי.

ברברה הנד קלואו, מחברת הספר "התוכנית הפליאדית", אסטרולוגית בעלת שם עולמי, מתקשרת ישות בשם סאטיה מן השמש המרכזית, שמספרת שמאיה, הוא כוכב תאום של כדו"א. אשר תושביו הגיעו אלינו על מנת לשתול את התאריך של 2012 21.12. כמומנטום משמעותי בתודעת האנושות, על מנת שלא נפספס את התאריך ואת ההזדמנות להתמרה של התודעה האנושית, כפי שהתפספס בעבר, בתקופת עידן האריה, גם אז היינו קרובים מ-א-ד לחגורת הפוטונים. ולפריהליון

התהליך של לעבור לתדר תודעה אחר התחיל הרבה לפני. והמסרים שמגיעים ממורים וישויות, הן שאין זמן. התהליך כבר מתרחש והישות שהיא כוכב ארץ עושה גם היא את ההתמרה שלה.

ככל שיותר ויותר אנשים הולכים בדרך אנו מייצרים הדים, תהודה, יותר גבוהה בתודעה האנושית.

מי שעושה את העבודה, ויהיה מסונכרן עם תדר כדו"א יעשה את המעבר עם הפלנטה, ומי שלא, יעשה את המשך העבודה על פלנטה חלופית, אשר לפי רוב הדעות תהיה הירח כמושבה. דעה שמופיעה בין היתר בספר "החיפוש אחר המופלא" של אוספנסקי. וספר נוסף בנושא: "בחזרה לבראשית" של זכריה סיטקין – מדען שפענח את מגילות קומרן, הכתובות בשפה השומרית.

רלוונטי לנושא גם הספרים "הנבואה השמימית" ו "התובנה העשירית" של ג'יימס רדפילד.

התהליכים האסטרולוגיים מסמלים את תהליכי התודעה שהעולם עובר.

לפני שנה פלוטו נכנס סופית לסימן גדי. פלוטו הוא כוכב הטרנספורמציה – הבונה וההורס- מקביל לשיווה במיתולוגיה ההודית ולהדס מלך השאול במיתולוגיה היוונית. מאפשר למות כל פעם מחדש כדי לצמוח. להרוס את הישן ולבנות את החדש.

כאשר היה 10 שנים בסימן קשת העלה דברים חבויים לפני השטח.

כשפלוטו נכנס למזל גדי - מזל חומר הקשור למסגרות, למבנים, לעולם הפיזי והאדמה. מדבר על אנרגיות ישנות, שמרני. המקום הגבוה של מזל גדי, המעצים הוא המקום של לקיחת סמכות ולהיות שותף פעיל ביצירת המציאות, (צורה 73 בין היתר). כשפלוטו נכנס למזל גדי היה משבר כלכלי חשוב ונבחר נשיא אמריקאי שחור ראשון. האנשים לומדים להתייחס אחרת לחומר. פלוטו מייצר תהליכים ארוכים ואיטיים, (לעומת אוראנוס שהוא פתאומי כמו הוריקן והופך את הקלפים ומסתלק).

פתיחת עידן הדלי לפי אחדים כבר התחילה ולפי אחרים אנחנו עוד לפניה. בכל מקרה אנחנו עוד בתפר.

המפה של 21.12.2012 לא מציינת דברים יוצאי דופן. משנת 2007 דווח על ידי מדענים על שינויים אקולוגיים בכדו"א. למשל מדעני נאס"א והאו"ם גילו שהקרח בקטבים (הקוטב הצפוני והקוטב הדרומי) נמס הרבה יותר מהר מכפי שצפו שימס. על פי הצפי יימס כולו לגמרי עד אוגוסט 2012.

תפקיד הקרח בקטבים לשמש לוחות מחזירי-אור, המחזירים את קרני השמש וכך מצננים את פני הים, כאשר שטח הפנים שלהם מצטמצם הם מחזירים פחות את קרני השמש ומקררים פחות את פני הים ואז הטמפרטורה עולה.

אפילו הקרח של הרי ההימלאיה התחיל להימס בצעדי ענק, ומאחר ששם ישנה אדמה, כאשר היא נחשפת ומתחממת הוא נמס מהר יותר, דבר שייצור הצפה בנהר הגנגס, המפרנס כשלושים מליון בני אדם ויגרום שנה לאחר מכן-לבצורת.

גז המתאן שהוא אחדד הגורמים העיקריים לאפקט החממה, המצוי בקרקעית האוקיינוסים, ומתחת לקרחונים, עשוי להשתחרר כאשר טמפרטורת מי הים תעלה גז המתאן הוא גז רעיל הוא מצוי בקרקעית הים, באם הוא ישתחרר, אין יאפשרות להמשך החיים על פני הפלנטה, אלא אם בני האדם לא יהיו 'אווריריים' יותר עד אז. כלומר שנעבור לגוף פחות פיזי ויותר אנרגטי. זה יכול לקרות רק על ידי העלאת תדר התודעה ושינוי אורח החיים לאורח חיים רוחני, חמלתי ומתחשב בסביבת הקיום שלנו.

גז המתאן והאמוניה משתחררים גם מפסולת של בעלי חיים. הניצול המקסימאלי שנעשה בבעלי חיים רק מחמיר את הבעיה הזו, כמויות המים שמושקעות במשק החי, בירוא יערות הגשם (בורא כבר שטח בגודלה של כל אירופה) כדי לייצר סויה ותירס בתור מזון למשק החי. במקומות אלו בדרום אמריקה ישנם עדיין שבטים מאוד עתיקים, החיים בתוך היערות כבימים ימימה ופתאום הם נחשפים, עם בירוא היערות ופשוט מושמדים בדרך.

מה שאנחנו יכולים לעשות כדי להאט את קצב ההתחממות הגלובלית ולהעלות את תדר התודעה שלנו, בין היתר זה לשנות את התזונה שלנו.

נעשו הרבה מאוד שינויים והמצאות נפלאות כמו אנרגיה סולרית ומחזור אבל ככל הנראה זה מעט מידי ומאוחר מידי . זה לא יעזור עד לשינוי התדר והשלב הקריטי. כנראה גם השינויים נעשים אינם תואמים לגמרי את המרקם העדין של הפלנטה והמצב ועלולים גם לפגוע.

מבחינה רוחנית לא ניתן להמשיך להיזון ממוצרים של בע"ח ולרצות להתחבר לחמלה בו זמנית כאשר רואים את הסבל שנגרם לבעלי החיים במשקים המתועשים.



באוקטובר האחרון הצטרפו 3 אנרגיות חדשות

שלושה כוכבים שהתמקדו יחד:

• יופיטר – צדק, דומה לאיקוסהדרון (20 פאות), מתרחב, מגדיל, שפע. אמור להחליף את השמש שלנו כי הוא הכי קרוב במסה. הוא עבר מסימן דלי לסימן דגים, שם הוא מרגיש טוב. הוא מרחיב את הכל, מראה הכל בהרחבה, מראה את התמונה הגדולה, שפע, נתינה, הסתכלות מלמעלה, צדק חברתי.


• חירון – אוקטהדרון מיקוד דיוק חדות, מרפא. מהמיתולוגיה היוונית, אם למחצה של יופיטר מלך האלים. קנטאור - חצי סוס חצי אדם, בתור התעלות האנושיות על הבהמיות. מסמל את האל הפצוע – כי לא ריפא את עצמו, חשב שמישהו מלמעלה אמור לרפא אותו ולא הוא עצמו כמרפא.


• נפטון – דומה מעט למוביוס הוא מגדיל כל דבר עד אינסוף. אך גם לצורה 59, כולו אור, כוכב בעל התדר הגבוה ביותר, לכן אולי הוא אפילו כמו צורה 80, יש לו משהו קצת מטורף. מדבר על ריפוי אך גם מראה את האשלייתיות של החומר. אומנותיות, אור גבוה, הצליל השמימי. וגם הופך את הקערה על פיה ומראה את הדברים הלא נעימים.


• שלושתם גלשו נכנסו לסימן דגים באותה נקודה משמעותית, היבט שמדבר על ייעוד ומצב קיים יחד עם רצון להרוס את הישן ולברוא את החדש. ובאותה נקודה, האנרגיה הזו היא בבחינת הזדמנות ואפשרות.

לכן אין לדעת אם זו הנקודה בזמן שהיא המשמעותית, או התקופה כולה. יש כאלו האומרים שאנרגיה זו כבר כאן.


היוגות ההתפתחות האנושית

לשמש יש סוג נוסף של תנועה וזו תנועה סביב המרכז שבו נח הכח היצירתי
הגדול ביקום, הנקרא בסנסקריט וישמונבהי ,זהו הכח המגנטי של היקום . או מושבו של ברהמא. ברהמא מסדיר את הדהרמה. כאשר השמש מגיעה אל המקום
הקרוב ביותר אל המרכז הזה (פריהיליון)- זה קורה כאשר נקודת
השוויון מתיצבת על 0 מע' בטלה, הדהרמה, הסגולה המנטלית,
הופכת להיות מפותחת הרבה יותר, כך שבני אדם יכולים
לתפוש ולהבין את הכל הרבה יותר טוב. אפילו גם את
מסתרי הרוח הגדולה. כעבור 12,000 שנה, כאשר השמש
מגיעה אל הנקודה הרחוקה ביותר מן המרכז המגנטי,
(אפהליון)-זה קורה כאשר נקודת השוויון מתמקדת
על 0 מע' במאזניים,הדהרמה, הסגולה המנטלית,
הופכת להיות כה רדודה, עד שהאדם אינו יכול
לתפוש משהו מעבר לחומר הגס ביותר.

כל תקופה של 12,000 שנה, מביאה שינוי מוחלט
הן במישור החיצוני-החמרי,והן במישור
הפנימי-האינטלקטואלי. או
העולם האלקטרי.

התפתחות הדהרמה,
מדורגת ומחולקת לארבע

תקופות שונות לאורך 12,000 השנים
התקופה של 1,200 שנים שמיימיות,
בהן השמש עוברת כ 1/20 ממסלולה,נקראת
קאלי יוגה (KALI YUGA). הדהרמה, הסגולה המנטלית
מצויה בשלב הראשוני שלה ויכולה לתפוש רק את חומר
הגשמי של הבריאה המשתנה לעולמי עולמים. את העולם החיצוני.

התקופה הבאה, של 2400 שנים שמיימיות, שבהן השמש עוברת 2/20 של מסלולה,
נקראת דוואפרה יוגה(DWAPRA YUGA)כאן הדהרמה מצויה בשלב השני של התפתחותה
והאינטלקט האנושי יכול לתפוש את החומר העדין של החשמל ואת הסגולות
הנלוות לו. שהן עקרונות הבריאה של העולם החיצוני.

התקופה הבאה של 3,600 שנים שמיימיות בהן השמש עוברת 3/20 ממסלולה
נקראת טרטה יוגה (TRETA YUGA)הסגולה המנטלית עתה נמצאת ברמה שבה
היא יכולה להבין את המגנטיזם האלוהי שהוא מקור הכח החשמלי
שבו תלוי קיומה של כל הבריאה.

התקופה של 4,8000 שנים בהן השמש עוברת 4/20 ממסלולה
נקראת סטיה יוגה (SATYA YUGA) הדהרמה מצויה כעת
בשלב הרביעי והאינטלקט האנושי יכול לתפוש
ה-כ-ל. אפילו את אלוהים כרוח מעבר לעולם
הנגלה לעין.

תולדות האנושות- העידנים
עידן העקרב 14.000-16.000 לפה``ס
זהו עידן החורבן והתחיה. המיו ולמוריה הגיעו אל הסוף הטרגי שלהם. פלוטים נפוצו לכל המקומות: יפן, פרו, אמריקה המרכזית, הודו, איי האוקיאנוס השקט, אוסטרליה, פרס הקדומה וחלקים של מצרים. כל אלו היו קולוניות של המיו.

עידן המאזניים 14.000-12.000 לפה``ס
איזון מחדש של הפלנטה. לאחר שקיעת המיו, היו שינויים דרסטיים באיזור גי אה. האי אטלנטיס נפרד מן היבשת והתחיל להתפתח בנפרד. לידת הציביליזציה של אטלנטיס.

עידן הבתולה 12.000-10.000 לפה``ס
זאת התקופה הרוחנית של אטלנטיס. הדגש הושם על דברים יותר רוחניים מאשר פיזיים. המדע והאסטרונומיה פרחו בתקופה זאת.

עידן האריה 10.000-8.000 לפה``ס
זהו ``תור הזהב`` של אטלנטיס. אך כאן גם התחילה ההסתאבות וההתפוררות. האגו שלט והשקיעה החלה

עידן הסרטן 8.000-6.000 לפה``ס
טביעתה של אטלנטיס. תקופת הכסף ביוון העתיקה. תרבות המערות הניאוליטיות.

עידן התאומים 6.000-4.000 לפה``ס
הולדת האלים התאומים, המצאת הגלגל, כאוס או בחירה. בחירה, תקשורת תהליכי חשיבה.

עידן השור 4.000-2.000 לפה``ס
מצריים הקדומה, התפתחות החקלאות, הפירמידות, התפתחות טכניקות החניטה והשימור, מינואה, התקופה מסתיימת בסימבול שבירת עגל הזהב.

עידן הטלה 2.000-0 לפה``ס
תקופת התנ``ך המתחילה ביציאת מצריים (נחשון שקפץ לים). עמוד האש ההולך לפני המחנה. כיבושים והתחלות ראשוניות.

עידן הדגים 0-2000 לספירה
לידתו של ישוע, בסימן הדגים, הברית החדשה, רוחניות גבוהה, מוות על קידוש השם, מסעות הצלב, (דקנט שני). מלחמות הקשורות בדת, פנטיות, קיצוניות (דקנט שלישי).

L&L
TALYA







אין תגובות: